• Ćwiczenie 01 - budowa znacznika (tagu)
  • Ćwiczenie 02 - przykłady znaczników
  • Ćwiczenie 03 - html, head, body a w nim tekst - nagłówki i akapity
  • Ćwiczenie 04 - obraz + CSS - znacznik img
  • Ćwiczenie 05 - właściwości CSS - formatowanie tekstu
  • Ćwiczenie 06 - właściwości CSS na przykładzie img
  • Ćwiczenie 07 - właściwości CSS - position (flaga)
  • Ćwiczenie 08 - elementy elastyczne flex
  • Ćwiczenie 09 - szablon strony HTML
  • Ćwiczenie 10 - środkowanie poziomo
  • Tworzymy ułamek w HTML+CSS - flex+wyrównania

  • JavaScript 01 - liczymy...
  • JavaScript 02 - funkcja
  • JavaScript 02.1 - funkcje bez i z argumentami, zwracające wartość
  • JavaScript 03 - łańcuchy (ciągi tekstowe)
  • JavaScript 04 - liczby
  • JavaScript 05 - Math
  • JavaScript 06.0 pętla for( ; ; )
  • JavaScript 06 - pętle
  • JavaScript 06.1 - pętle - ćwiczenie z tablicą
  • JavaScript 06.2 - pętle - ćwiczenie z emoji
  • JavaScript 07 - tablica (array)
  • JavaScript 08 - obiekt (na płótnie canvas)
  • JavaScript 09 - if... else...

  • JavaScript 10.0 canvas - linie
  • JavaScript 10.01 canvas - współrzędne (X,Y)
  • JavaScript 10.1 canvas - prostokąt
  • JavaScript 10.2 canvas - koło
  • JavaScript 10.3 canvas - koło+tekst
  • JavaScript text canvas - tekst
  • JavaScript 10.5 canvas - obrazy
  • Krzywa Béziera (kwadratowa) canvas - serce-2
  • Krzywa Béziera (sześcienna) canvas - serce-3
  • Krzywe Béziera canvas - kwiatek
  • JavaScript 10 wasze rysunki

  • JS - szyfr Cezara
  • JS - algorytm Euklidesa, NWD (Największy wspólny dzielnik)
  • JS - NWW (Najmniejsza wspólna wielokrotność)
  • JS - setTimeout() - odliczamy czas...
  • JS - wzorek (pattern) na płótnie canvas
  • canvas HTML + JS animacja wielu kul

  • JS +canvas animacja cz.1 - kulka
  • JS +canvas animacja cz.2 + odbijanie
  • JS +canvas animacja cz.3 + paletka
  • JS +canvas animacja cz.4.1 - paletka obsługa klawiatury
  • JS +canvas animacja cz.4.2 - paletka obsługa myszy
  • JS +canvas animacja cz.4 - wybrana obsługa
  • JS +canvas Animacja cz.5 + interakcje
  • JS +canvas Arcanoid (cz.6) - murek z cegiełek
  • JS +canvas Arcanoid (cz.7) - kolizja z cegłą
  • JS +canvas Arcanoid (cz.8) - wyniki, inne odświeżanie
  • JS +canvas Arcanoid (cz.9) - KONIEC

  • Matematyka
  • Sumowanie
  • Mnożenie
  • Redukcja wyrazów podobnych
  • Procent liczby
  • Punkty w układzie współrzędnych
  • Rozwiązania nierówności - przedziały na osi
  • Równanie liniowe
  • Równania kwadratowe