Opis 

Arcanoid w canvas cz.6- murek

Kliknij na przycisk "Pokaż".

Stworzymy cykliczne rysowanie kulki (+odbicia od krawędzi), paletki w zależności od zmiennych oraz dodatkowo murku z cegiełek. Połączymy w jednej funkcji rysowanie płótna (usuwamy tym poprzednie rysunki), rysowanie kulki, paletki i murku oraz zmienimy położenie następnego rysowania paletki (jeśli będzie ruch myszką) i kulki. Odbicie będzie od paletki, piłka na dolnej krawędzi gdzie nie ma paletki oznacza KONIEC GRY

  1. Ustawienie płótna do rysowania canvas na pełnym oknie, zmienne
    +zmienne i stworzenie tablicy cegiełek
  2. Funkcje rysowania koła, paletki i murku z cegieł
  3. Funkcja rysowania całości - połączenie czynności: czyszczenie, rysowanie, zmiany.
  4. Detektor zdarzeń i funkcja obsługi ruchów myszy/paletki
  5. Cykliczne wywoływanie funkcji rysowania co 10ms (0.01s) w zmiennej, która pozwoli zakończyć animację
 Kod 
 Podgląd: