Opis 

JavaScript w canvas

Kliknij na przycisk "Poka偶".

Tworzymy szare kulki, kt贸re po偶ywiaj膮 si臋 napotkanymi kulkami - rosn膮 i nabieraj膮 koloru.

  1. Ustawienie p艂贸tna do rysowania canvas na pe艂nym oknie
  2. Tworzymy funkcj臋 konstruktora obiekt贸w
  3. Dodajemy do konstruktora metody korzystaj膮c z w艂asno艣ci propotype obiektu
  4. Tworzymy tablic臋 z obiektami kulek i po stworzeniu ka偶dej wrzucamy j膮 na koniec tablicy
  5. Tworzymy metod臋 post臋powania przy zderzeniach, maj膮 si臋 powi臋ksza膰 i zwi臋ksz膮膰 nasycenie koloru
  6. P臋tla sprawdzania wszystkich kulek i od艣wie偶ania p艂贸tna
 Kod 
 Podgl膮d: