Opis 

Gra arcanoid w canvas cz.5

Kliknij na przycisk "Pokaż".

Stworzymy cykliczne rysowanie kulki (+odbicia od krawędzi) i paletki (ruchy w zależności od myszki) w zależności od zmiennych. Połączymy w jednej funkcji rysowanie płótna (usuwamy tym poprzednie rysunki), rysowanie koła i paletki i zmienimy położenie następnego ich rysowania. Wykrywać będziemy ruch myszy i ustawiać tak środek paletki. Odbicie będzie teraz tylko od paletki, piłka na dolnej krawędzi gdzie nie ma paletki oznacza KONIEC GRY

  1. Ustawienie płótna do rysowania canvas na pełnym oknie, zmienne
  2. Funkcje rysowania koła i paletki
  3. Funkcja rysowania całości - połączenie czynności: czyszczenie, rysowanie, zmiany.
    + Jeśli kulka osiągnie dolną krawędź i w tym miejscu nie ma paletki to gra zostanie zakończona: alert, zakończenie animacji i przeładowanie strony
  4. Detektor zdarzeń ruchów myszy
  5. Funkcja obsługi ruchów myszą - ruch paletki
  6. Cykliczne wywoływanie funkcji rysowania co 10ms (0.01s) w zmiennej, która pozwoli zakończyć animację
 Kod 
 Podgląd: